The role of online shopping in the Republic of Serbia during COVID-19

Ivanović, Đina and Antonijević, Marija (2021) The role of online shopping in the Republic of Serbia during COVID-19. [Study]

Study description

Ovaj rad istražuje ulogu onlajn kupovine tokom pandemije uzrokovane koronavirusom. Osnovni cilj je da se utvrdi da li su koronavirus, kao i preduzete mere u cilju smanjenja njegovog širenja (koje je donela Vlada Republike Srbije) rezultirali u promenama ponašanja potrošača. Takođe, studija treba da otkrije da postoji statistički značajna povezanost između kupovine putem interneta pre i posle pojave COVID-19, kao i to da li postoji statistički značajna povezanost između pola i odluke o onlajn kupovini nakon pojave COVID-19. Potred toga, studija treba da pokaže koji su glavni motivi za onlajn kupovinu tokom trajanja COVID-19 i koje proizvode koji su ispitanici najčešće kupovali.

Keywords: Online shopping, Online purchasing, Consumer behaviour, COVID-19, Republic of Serbia
Depositing User: ma Jelena Banović
Date Deposited: 15 Sep 2021 09:45
Last Modified: 15 Sep 2021 09:45
URI: http://dcs.ien.bg.ac.rs/id/eprint/62

Available Files

Documentation